Mond-tot-mondreclame is ontzettend belangrijk
Mond-tot-mondreclame is super interessant. Het is namelijk iets wat zich gedurende de jaren als een trend blijft ontwikkelen. Neem bijvoorbeeld 30 jaar geleden, toen bestond er namelijk nog geen internet en moest iedereen op ervaringen af gaan. Dit ging natuurlijk niet via postduif, maar via de radio, de krant of gewoon persoonlijk. Dat waren namelijk de meeste betrouwbare bronnen van informatie. En toen kwam het internet. Op het internet kon opeens iedereen ervaringen met elkaar delen en al snel waren de vergelijkingssites geboren. Als je wilt weten of een product leuk is zijn er honderden sites die jou kunnen vertellen wat het product inhoudt en of het goed is. Maar deze ontwikkeling is zo enorm hard gegaan en er zijn zoveel verschillende meningen online te vinden dat het moeilijk is om door de bomen het bos niet meer te zien. Daarom, ondanks het internet, gaan opnieuw mensen steeds meer terug naar de vertrouwde mond-tot-mondreclame.
Bizziphone
Ondertussen weet ik redelijk wat van marketing af. Misschien dat je het ook wel aan jezelf merkt. Een professionele antwoordservice is steeds belangrijker geworden deze tijd. Als een bedrijf jou niet tevreden kan houden dan zal jij jouw ervaring via het internet of persoonlijk met mensen delen. Professionele antwoordservice helpt hier enorm bij. Als een bedrijf een professionele antwoordservice heeft hebben deze bedrijven vaak veel minder klachten. Kleine bedrijven zoals Bizziphone zijn hier heel goed in omdat ze op een relatief kleine schaal werken. Bizziphone kan daarom een stuk persoonlijker contact houden. Dit is een enorm voordeel voor bedrijven als Bizziphone omdat de grote jongens dit niet kunnen. Hier ben ik laatst zelf achter gekomen. Een vriend vertelde over zijn ervaring met Bizziphone. Toen ben ik die gaan vergelijken met mijn ervaring bij de grootte concurrent; ik ben meteen omgegaan.
De waarde van service
Dat is namelijk wat een professionele antwoordservice met je doet. Professionele antwoordservice zorgt ervoor dat jij je gehoord voelt. Dat is iets wat Bizziphone heel goed doet. Hun professionele antwoordservice zorgde ervoor dat mijn vriend heel positief over hen ging praten. Vervolgens ben ik ook bij hen klant geworden. Als je 10 minuten in de wacht wordt gezegd om vervolgens van 4 verschillende mensen te horen dat ze je probleem niet kunnen oplossen word je daar niet blij van. Dit is haast het tegenovergestelde van een professionele antwoordservice. Door dat Bizziphone dit wel heeft ben ik dus nu ook klant. Dat is de kracht van mond-tot-mondreclame. Dit soort verhalen worden natuurlijk ook online gedeeld. Maar je merkt dat iedereen steeds geïnteresseerder wordt in de eerlijke mening van vertrouwde mensen.